:: PericosOnline.com :: Notícies,Actualitat,Comentaris,Opinions,Partits,Jugadors del Real Club Deportiu Espanyol de Barcelona RCD Espanyol

dimarts 6 de Gener de 2009



   
  BALAT
Data: 22/10/2008 00:06
sr oriol rosell es el millor article q he llegit al pol mai. estic al 100% d acord amb tu. jo tampoc compro el bib desde aquella epoca. va ser una vergonya la campaña antiflores al estil mundo deportivo o sport amb el sr van gal q se li va fer al sr flores. en de haro per mi es un facha i un maleducat de collons i el amiguet, el del mister guau nomes li falta lligarse a la pota amb una corretja i lleparli les sabates. a la meva vida he disfrutat i plorat tant com aquella final a mestalla. i tot en part al sr flores. llavors ve bielsa i tothom (bib, de haro...) ohhhh quin gran entrenador tenim ara (volia cedir sergio, i ens diexa tirats al principi de lliga)doncs toma! juande, ohhhh a aquest si q es un entrenador de veritat ( es queixa despres de q no tenia equip, de la peña, maxi, milosevic, tamudo... casi res) dons toma tambe! ara en flores tenia q clasificanse per la champions amb en ricardo cavas i compañia... per favor! ara si q es veritat q les declaracions ultimes va pixar fora de test i q em vaig sentir avergonyit per defensarlo sempre, pero be sera la impotencia i la rabia... felicitats unaltre cop oriol, i quin no ho vegi aixi la veritat es q no ho entenc. visca en paco i la copa del 2000!!!
 
   
  wome62
Data: 17/10/2008 11:25
L'article i el personatge del qual tracta simbolitza cóm es l`espanyolisme (o tot, bé..., però sí una part important). Com em critiquen..., com m'acomiaden (cosa normal al món del futbol) em dono de baixa de soci i no vaig al camp. I si tots fessim igual cada vegada que ens emprenyem amb l'equip?. Per altra banda, Oriol, como no m'agraden les crítiques a Flores, no compro el B-i-B, ni sento el De Haro. Suposo que hi haurà dies que no podràn sentir els partits per la ràdio, quan coincideixen amb el Barça..... perquè es l'únic que els dona. No em sembla just. Es com si jo, llegint aquest article, decideixo no entrar mai més al Pericosonline. Per riure.... Una mica més de maduresa, si us plau!!!
 
   
  corogol
Data: 17/10/2008 10:54
Dejemos los culos ajenos en paz, por favor.
 
   
  pepito grillo
Data: 17/10/2008 06:28
tu mechero, quien ta a dao vela en ete entierro capullito, q hablas sin tener nada en la cabeza.
 
   
  otrocerillitas
Data: 16/10/2008 23:27
pepito agrillao porqúe no cojes tu el coche y te vas a tomar por culo?
 
   
  pepito grillo
Data: 16/10/2008 23:18
oriol pepe gaitas, por q no os cojeis este domingo por la mañana, el coche i os dais una vuelta por SANT BOI, os acercais al PENYA de SANT BOI i preguntais a los viejos de la PENYA q tal es el PACO, solo asi sabreis la verdad.
 
   
  sheep
Data: 16/10/2008 18:18
Es nota que ets un fan de Flores. Aquí cadascú diu la seva, pero jo recordo les pitades de tot Montjuïc tot i guanyar amb Flores. No era Javier de Haro ni 4 que trucaven. Era tot el camp. Que ens va donar una Copa? Molt bé, molt agrait. Pero Paco Flores no podia seguir a l'Espanyol (no sé si les formes van ser correctes o no). I s'ha demostrar que em fet un salt de qualitat des de que ell no està (amb molts moments irregulars, aixo si). I ell mateix demostra com es amb les declaracions que fa. No pots defensar-lo dient "ni ell mateix ho creu". No home no, si ho diu ho diu, No val restar importancia quan ens interessa. Vl'E!
 
   
  SIempre Tamudo
Data: 16/10/2008 14:58
suscribeixo cada una de les teves paraules i fets (no compro el BiB i no escolto la cope). Gràcies Paco Flores per la feina feta a la banqueta però tingues la boqueta tancada. Sempre Espanyol!!!
 
   
  pericodelmasnou
Data: 15/10/2008 18:40
Bielsa no sabía donde poner a Helguera.... lo de Bielsa es como esperar que vuelva Capdevila.
 
   
  Harry
Data: 15/10/2008 18:36
Es la típica persona "sobrada", que se piensa que ha inventado la pólvora. Además está ya muy poco informado de la realidad del club. Se ha congelado 7-8 años atrás, pero lo peor es que los medios siguen de vez en cuando contando con su opinion rencorosa y mal informada. Lo siento, pero asi lo creo
 
   
  morenito
Data: 15/10/2008 17:58
Paco flores es un impresentable, además dice cosas muy extrañas cuando habla sentando cátedra. Es persona extraña y poco de fiar.
 
   
  jmzubillaga
Data: 15/10/2008 17:06
Para mi éste señor, es como si no existiera, cuanto más lejos esté mejor. Se permite el lujo de poner en duda nuestro origen, tan sólo por construir nuestro nuevo estadio en Cornellà / Prat. Siempre fué alguien que se consideró muy por encima de su categoría profesional, habla como si siempre estuviera en posesión de la verdad y los demás fueran memos, va de "erudito", que pise un poco más la tierra de los humanos y que nos deje en paz.
 
   
  Pepe Gaitas
Data: 15/10/2008 09:03
Un tio que nos dejo tirado en la jornada 5 Un tio que nos trajo a Villa y Dominguez. ¿Y todavi lo tenemos que venerar y dejar las puertas abiertas para cuando el Loco quiera volver ? Esto es lo que opina De haro respecto a Bielsa. Eso si De haro cree mas a Lopo y su primo dani sobre lo que pasa en el vestuario que a quienes nos han cubiertyo de gloria. Que grandes pericos Dani lopo y De haro. Como quieren al Espanyol.
 
   
  sociopata
Data: 15/10/2008 08:27
¿que BIELSA hizo mas por la cantera que FLORES?pero si BIELSA nos dejo "tirados"en la jornada 5...y la "CURVA" todavia le cantaba:"BIELSA QUEDATE,BIELSA QUEDATE"pues bien por lo que a mi respecta TODOS los que prefieren largarse del ESPANYOL(y mas a media temporada o de mala manera)les diria muy bien IROS,Y NUNCA MAS VOLVAIS...pues no tienen seriedad profesional o nos valoran,por lo tanto ADEU,per sempre mes.
 
   
  Güakamalantraka
Data: 14/10/2008 18:33
paco flores, pero quien coño es este tio?
 
   
  Minardi40
Data: 14/10/2008 18:27
Camacho y Carcelen por un lado...Flores por el otro..ahhh nos hemos metido en el tunel del tiempo (ademas de un gran "embolao") pero el sabado llega el VILLAREAL......y ¿ya tenemos alineacion?...la pregunta solo es para empezar a comentar el proximo partido, si merece la atencion claro.
 
   
  alberroc76
Data: 14/10/2008 18:18
Torna el debat sobre Paco i...torna la parella Camacho-Carcelen a Osasuna. Estem tornant una dècada enrera,ens hem rejovenit.
 
   
  Joan Botxi
Data: 14/10/2008 18:17
Creo recordar , que aparte de lo que comenta Dani en relación a varios jugadores, con los que no contaba "El Loco Bielsa" , tambien estaba Helguera , hasta que lo puso de central en campo de la Juve ,en amistoso de pretemporada, si no tampoco lo quería en el equipo. Es posible que el "Loco", sobre la pizarra sea un gran entrenador, pero en la practica, al menos aqui.... y encima al tercer partido se quería largar. Saludos.
 
   
  dani
Data: 14/10/2008 17:49
Pochettinososgrande, detesto a Flores tanto o más que tu, pero la evidencia está por encima de todo, porque negarse a ella es hacer el ridículo y no me gusta hacerlo al menos expresamente. Decir que Bielsa hizo más por la cantera que Flores tiene su guasa, a no ser que el argentino además de Loco, así lo apodan, sea visionario y la decisión de negarse a jugar la Intertoto con la primera plantilla, era para que Flores y la Quinta Intertoto demostraran su valía, aunque bueno luego intentó a toda costa que Sergio tuviera dorsal del filial, aunque este se negó no confió en él, y si con el crack mexicano Villa o con el Piraña Domínguez antes que con Capdevila, por no decir que envió a Tamudo al Lleida, con David Sánchez y Torrecilla, y a Morales al Alavés. Demostrando una gran fe y confianza con la cantera. De Brindisi, lo podrán criticar más o menos, pero siempre me pareció un señor y con unos resultados que tampoco eran tan desastrosos, de hecho lo destituyeron no estando el Espanyol en zona de descenso, además que en el parón de Navidad, presentó la dimisión que la directiva no aceptó, echándole luego en enero. Además este técnico si que sacó gente de la cantera y logró un record increíble de 7 victorias consecutivas que por un pelo no nos lleva a la UEFA. Lo siento, por muy malo que digan que fue Brindisi, le guardo un gran cariño, nadie es perfecto. Aunque bueno otro que no tiene pudor al ridículo, De Haro, dice que el gran final de temporada de Brindisi fue gracias a Bielsa que en octubre ya estaba en la Pampa, en cambio, aplicando su lógica aplastante no dice que gracias a la preparación de Brindisi ganamos la Copa, ya que este llegó hasta finales de enero.
 
   
  pepito grillo
Data: 14/10/2008 17:44
oriol rosell, donta una volta cuant, pugis per sant boi i informat, de comes el flores por fa.
 
   
  Steve Wuttke
Data: 14/10/2008 17:32
Al "Blanc i Blau", de fet, s'hi podien llegir molts articles que no eren precisament d'una campanya antiFlores, com els de Juan Manuel Martínez o un tal Oriol Vidal. O cartes com les de vostè, Sr. Rosell, que difícilment haurien trobat cabuda en un mitjà propagandístic. Si la realitat era la que era i hi havia un divorci i un disgust creixent per les formes del tècnic, allò havia de sortir per alguna banda. I si potser es va fer un gra massa en més d'una ocasió, també cal veure els grans de massa que va aportar l'altre part (per a felicitat dels grans enemics del club): ni més, ni menys. I em dol veure com un home que ha fet grandíssimes coses per a l'Espanyol és capaç d'enterrar tot solet els bons records que tot perico n'hauria de tener. (Per cert, Paco Flores va ser el primer guardonat amb el Premi BiB, "per haver permès que Sarrià passés a la història com un estadi de Primera".)
 
   
  Steve Wuttke
Data: 14/10/2008 17:25
No va ser el BiB qui es va enemistar amb Flores, sinó a l'inrevès. No va acceptar les primeres crítiques, va practicar la censura amb el mitjà (no li concedia entrevistes, ni tan sols quan se li oferia defensar-se dels atacs del Nos) i va començar l'enrocament que després ha repetit en tots els clubs en què ha estat i que li ha portat a acabar malament amb tothom: Saragossa, Almeria i Nàstic. I és una pena, perquè és un gran pavo.
 
   
  pochettinososgrande
Data: 14/10/2008 17:23
Disculpa Dani, la verdad es que me he sumado al festival del humor. Reconozco el error de Tamudo, pero puede considerarse error tipogràfico ya que he copiado la lista de la L.F.P. En menos de 2 años Bielsa y Brindisi hicieron más por la cantera que Paquito. Por cierto, subir a un jugador, hacer que juegue un día y olvidarse de él, no es subir a un jugador. Esto es lo que hizo Don Paquito con la lista que has dado Dani. Cuantos partidos jugó Vates con él??? Y Català???? Y Iván Díaz???? Y Bruno???? A Argensó si que lo hizo jugar pero antes necesitó cargarse a Cavallero. Por cierto, un día me pareció escuchar que alguien de su familia continua trabajando en el club???? Es verdad????
 
   
  Steve Wuttke
Data: 14/10/2008 17:22
A veure un moment... Si Flores va arribar a ser entrenador de l'Espanyol l'any de la Copa del 2000, va ser en gran part gràcies al "Blanc i Blau", l'únic mitjà que es va rebotar davant els pèssims plantejaments de Brindisi, que ni treien el suc a l'equip ni permetien aspirar a res: fugia endavant a cada mal resultat fent debutar un xaval nou, precipitant l'eclosió de Lopo o Ivan Díaz, per exemple. Només he de recordar que tots els altres mitjans, d'entrada, es van oposar a la destitució de l'argentí i fins i tot li van fundar una penya, "Amigos de Brindisi", crec recordar que es deia... Això per començar.
 
   
  dani
Data: 14/10/2008 16:23
No Jordi, en Paco Flores és un personatge pervers i nociu , però no se li pot negar ni al Darth Vader, el dolent per excel?lència del món de Hollywood, que era el pare de Luke i la Leia, doncs en Flores va ser el pare esportiu de Tamudo, agradi o no, que ha estat fins la data el jugador més gran de la història del nostre club i també de la millor lleva de futbolistes forjats a casa nostra com és la lleva del Intertoto. Flores, tot i ser de la casa, mai ha actuat com a tal, no ha dubtat mai en criticar la nostra entitat, fent mal sense cap benefici propi, ni tan sols tenint en compte que té a la seva filla dins del club, demostrant a banda de ser un mal professional és un mal pare i així li va que no té equip, perquè és un ximplet que s?ha anat tancant portes ell solet.
 
   
  Minardi40
Data: 14/10/2008 16:21
pues despues de leer la relacion de meritos confeccionada por "jordi mataro" con todo lo que le debemos, tendre que acudir al psicologo argentino de turno,para intentar averiguar ....y durante todo ese tiempo ¿donde estaba yo, que no me entere?...hummmmm.....y yo que me habia "tragado" la leyenda urbana de que habian sido descubiertos por J,M.Casanovas y ahora.....si es que....ser perico es tan duro
 
   
  jordi mataro
Data: 14/10/2008 16:13
Yo en vista de lo leído le pondria "Paco Flores" al nuevo estadio,le debemos la copa 2000,los más de 120 goles del 23,la salvación del club,la no desaparición con la venta de Sergio y encima se le dió una patada en el culo porqué se le acabó el contrato como a muchos y no lo renovaron.A lo mejor es que mientras estuvo no le pagaron la ficha.Nada,nada Paco Flores, mártir perico!!,perdonemosles que no sabian lo que hacian!!
 
   
  dani
Data: 14/10/2008 15:56
Ah, por cierto Soldevilla pese que debutó con Miera de manera infausta, ya que duró muy poco al ser expulsado frente al Athletic por caBrito Arceo. Fue Flores quien lo rescató de nuevo al primer equipo en la temporada del centenario, ya que Brindisi contaba con Lopo y Gerard antes que con Solde. Cosas que no me meto, pero Flores le dio de nuevo la alternativa cuando muchos, dábamos por acabada su carrera en el primer equipo, entre ellos un servidor.
 
   
  dani
Data: 14/10/2008 15:52
Pochettinososgrande, supongo que tu tampoco has querido fallar al festival de humor, ya que decir que Flores no subió a ningún canterano de los que había entonces de la mano de Brindisi me parece bárbaro, cuando el más grande de ellos debutó en Alicante, concretamente en el Rico Pérez y marcó un gol decisivo en el último minuto. Para los pericos imagino que se necesitan más pistas, pero como estoy de buen humor yo también te diré que ese jugador se llama Tamudo y curiosamente el técnico era un tal Paco Flores. Tiene guasa que yo defienda a Flores, pero hay que leer cada cosa que es para llorar o reír. Por cierto, Tamudo, Morales, Iván Díaz, Vates, Moisés, Bruno Saltor, Català, Argensó y seguro que me dejo alguno tienen la coincidencia que debutaron en Liga de la mano de Flores, que hasta la fecha es el técnico que más jugadores de la cantera desde la temporada 1996/97.
 
   
  pochettinososgrande
Data: 14/10/2008 15:38
No sabía que en POL teníamos una columna de humor!! Me sorprende leer según que cosas. Cuando Flores cogió el 1er equipo los canteranos en aquella plantilla eran: David García, David Català, De Lucas, Iván Díaz, Lopo, Manolito Serrano, Sergio Glez, Soldevilla y Tamudo. A ninguno de ellos lo subió él personalmente Paquito Flores al 1er equipo. La alineación de la copa del rey supongo que la recordamos todos: Cavallero, Roger, Pochettino, Nando, Cristobal, Galca, Sergio, Arteaga, Posse, Velamazán y Tamudo. Únicamente utilizó a dos canteranos. El año siguiente dirigió desde el inicio al 1er equipo qué canteranos habían??? David García, De Lucas, Iván Díaz, Lopo, Manolito Serrano, Sergio Glez, Soldevilla,Tamudo, Morales y Argensó (le prefirió antes que a Cavallero). Únicamente dos caras nuevas de la cantera, Morales y Argensó. Cuando cogió por 1ª vez al equipo ya estaban la mayor parte de los canteranos. Los artífices de todo fueron Bielsa y Brindisi. Hay más argumentos, pero me he cansado de escribir. Por favor Sr. Flores vuelva a vender quesos y deje de molestar.
 
   
  monicar
Data: 14/10/2008 14:59
Desde luego, el merito de la copa fue de Flores, lo jugadores no tuvieron nada que ver.... y Flores es tan buen entrenador que ha dejado maravillas en todos los equipos que ha estado. Ahora esta en paro porque es más chulo que un ocho y le gusta más boicotear las obras del nuevo estadio...vivir para ver
 
   
  monicar
Data: 14/10/2008 14:59
Desde luego, el merito de la copa fue de Flores, lo jugadores no tuvieron nada que ver.... y Flores es tan buen entrenador que ha dejado maravillas en todos los equipos que ha estado. Ahora esta en paro porque es más chulo que un ocho y le gusta más boicotear las obras del nuevo estadio...vivir para ver
 
   
  Oriol Rosell
Data: 14/10/2008 14:41
Y 5! Amigo Miquel, me niego completamente a dimitir de "polero". Faltaría más! Si para escribir artículos tengo que dejar de postear, antes dejo de escribir artículos! Podría volver a mi anterior nick y postear sin que se sepa que soy yo, pero no me parecería ético... Razón lleva usted en que el tema era fácil, cualquier artículo que lleve las palabras "dani", "flores", "tamudo" o "lara" tiene el éxito asegurado, pero esta semana tocaba. Pero no se preocupe que la semana que viene hablaré de la cuadratura del círculo y todos contentos. Mira, y sin haberme dado cuenta he cambiado de idioma! Salut crack!
 
   
  miquel
Data: 14/10/2008 14:21
Que no ORIOL ...que no ¡¡¡Ud no puede salir 4 veces 4 y a las cinco de la tarde a corroborar o desmentir lo que pone. Ud. lo pone y punto. ....¡¡¡ pero hasta ahí, nada más. Deje que los demás nos saquemos los ojos como buitres carroñeros...( ummm Exteremoduro)...Deje que nos peleemos en pos del designio imposible de querer ser lo que jamás seremos ( ni hay deseos, ni habrá jamás unión)...pero deje, a lo mejor algún día vemos la luz y nos unimos en pos de una idea común, sin necesidad de falsos profetas. Le han caído por lo menos 100 cartas, todo un record al precio que va la correspondencia. Acertó. Pero era fácil. Con los niños, los beodos y los rencorosos sin recursos para contestar , como para no adivinar las respuestas...Que su próxima sea un poco más compleja...salut
 
   
  Sorru
Data: 14/10/2008 12:34
No te creas que no tengo ganas, maá que nada para que lo canse otro. Pero hasta los 5, no hay nada que hacer. No me quedan pachanguitas de pasillo ni ná...
 
   
  veva
Data: 14/10/2008 11:21
Hola, Sorru, todos bien, gracias. Oye, que Herrera está buscando gente, que vea al niño, rápido.
 
   
  ducadam86
Data: 14/10/2008 10:53
Oscar y Manel.. que recuerdos... el mayor logro de uno fue marcarle un gol al celta en copa con un defensa lesionado que rompía el fuera de juego y del otro tragarse la lengua tras hacer un "sprint" y estar a punto de palmarla.... para un futbolista, algo casi tan patetico como lesionarse al chutar y tirarse tres meses de baja
 
   
  Black KuSs
Data: 14/10/2008 10:48
No em costa res rectificar i retirar el que he dit respecte a la Copa.
 
   
  dani
Data: 14/10/2008 10:23
Pepe Gaitas, toda la Copa no la jugó Mora, ya que en Balaídos jugó y nos salvó Cavallero, si no llega ser por él el Celta nos mete cinco. Luego también jugó en el Bernabeu donde se empató a cero, el cual fue un partido mucho más placido para él y con pocas ocasiones de los blancos.
 
   
  PEDROPABLO
Data: 14/10/2008 10:18
Servidor coincide absolutamente con el planteamiento de Oriol, q
 
   
  Oriol Rosell
Data: 14/10/2008 10:00
Black Kuss, l'entrenador de l'eliminatoria de vuitens era Flores. De fet va debutar a la seva segona etapa a la banqueta espanyolista al partit d'anada d'aquests vuitens de final contra el Celta (2-1 amb gols de Manel i Galca). D'aquest partit cal recordar que Manel va marcar havent vist que el porter del Celta estaba estabornit a terra, tot i que ell es va fer el "longuis". Flores va convocar els millors jugadors per aquest partit, mentre que la convocatòriq que havia fet Brindisi estava plena de jugadors suplents i del filial. Així doncs, crec que és molt injust que li vulguis treure a Flores el mèrit de la Copa que ell va guanyar quan Brindisi la volia tirar a les escombraries. Si llegeixes l'article sencer veuràs que no defenso les paraules de Flores, em fan tant de fàstic com a tú, i tinc les mateixes ganes de que Flores torni a l'Espanyol que les que téns tú: cero patatero. El que em fa ràbia és que se li neguin a Flores els mèrits que va fer, que no són pocs i que no hauriem d'oblidar. Un altre tema és que ell sigui un impresentable, això sí que és criticable, però les bones dades a la gestió esportiva de l'equip són objectives. Salut.
 
   
  sociopata
Data: 14/10/2008 09:46
la eliminatoria ESPANYOL-CELTA,con la clasificacion del ESPANYOL en VIGO,el entrenador era FLORES...
 
   
  Black KuSs
Data: 14/10/2008 09:35
equivocat pero jo recordava que l'entrenador contra el Celta era el Brindisi. Ho estic buscant aviam si ho trobo.
 
   
  Black KuSs
Data: 14/10/2008 09:34
Escolta que el primer que difama es ell, i ademes CONTRA el club la qual cosa em dona el ple dret a criticarlo i desqualificarlo com vulgui perque jo si soc soci, jo si vaig el camp i jo si que estimo l'Espanyol. Jo parlo pel que recordo, no difamo, estas segur que va agafar l'equip a vuitens? Potser estic w
 
   
  Oriol Rosell
Data: 14/10/2008 08:56
Black Kuss, a la Copa de 2000 Paco Flores no va agafar l'equip a semifinals, el va agafar a VUITENS, on vam eliminar el Celta. Després van caure Compos, Madrid i Atlético. Prou de difamar i treure-li els mèrits que té, que aquí a l'hora de rajar tenim la llengua molt ràpida. Critica'l per maleducat, per rancuniós, per no ser soci i per ser una mala persona si vols, pero no intenteu treure-li el mèrit de la Copa perquè ens agradi o no, és seu. Salut company.
 
   
  Black KuSs
Data: 14/10/2008 08:38
El señor este de las flores que tanto habla y siempre en contra del Espanyol ha hecho mas desmeritos que meritos, como entrenador nos salvo dos veces y consiguio ganar la final de Copa del Rey (cuyo merito no se merece tener por completo porque alguien antes llego a las semifinales) pero no hay que olvidar que una vez conseguiamos los 41 puntos se acababa la liga para nosotros. Y nadie se acuerda de los derbys de paco con los jugadores pericos atemorizados y que daban pena? Este es el mejor entrenador para quedar sumiso en la mediocridad. Y luego con sus frases consiguio que hubieran dos aficiones pericas totalmente confrontadas. Este hombre es un cancer. Que calle de una vez!!!
 
   
  Pepe Gaitas
Data: 14/10/2008 08:30
Lo aclaro y espero que de una vez por todas. A cavallero no se le renovo porque el Sr.Molinos (Dtor.Deportivo) se equivoco. El pensaba que el Espanyol tenia derecho a ficharlo hasta el 30 de junio del 2000 y la relaidad era que se debia ejercer la clausula de compras antes del 10 de junio. Esta es la pura verdad.Fue un caso parecido al de Molina. una cagada mas de la burrocracia del club. Si no es asi que el club lo desmienta. Ademas valia la pena ejercer la clausula aunque el entrenador no lo hubiera querido (que no era el caso que si lo queria y como prueba lo alineo en la final en detrimento de Mora que habia jugado toda la copa)Asi ya se hizo con helguera que se ejercio la clausula y luego se vendio al madrid por 1000 millones. Y Paco que ya es hisitoria no le cargueis mas muertos que los suyos
 
   
  pepito grillo
Data: 14/10/2008 07:55
hay un punto oriol, q no estoy de acuerdo contigo, tu para estar bien informado, de como es paco flores solo tienes q darte una vuelta por sant boi, i pregunta a los pericos de sant boi como era flores, cuando deharo ni exsistia en las ondas. veras lo gran perico q era, despues de q jugara el santboia, lo q decia por su boquita, flores siempre le tendra q esta muy agradecido al malogrado urruti, q lo tuvo q sacar de la miseria, q no tenia donde caerse. jamas decia por aquel entonces nada bueno del espanyol, i repito antes ni estaban ni dani ni de haro, ya daba palos al espanyol.
 
   
  Paco Florero
Data: 14/10/2008 02:25
No entenc perquè en Flores és tant mediatic. Estic segur que ell mateix es considera el Cruyff perico. Ja té collons la cosa. En Paco Florers, marededeu quin personatge. El que no m'explico és perquè l'entrevisten per parlar sobre l'Espanyol. Quin interès poden tenir les seves opinions. Sempre amb els seus "evidentemente", "indiscutiblemente", "no cabe duda", "logicamente". Que segur d'ell mateix, qupe ignorant de les seves mancances. Quan el sento no puc deixar de fer-ho, em diverteixo. No conec ningú que es cregui tant llest, tant culte i tant bon orador, i sigui al mateix temps tant justet, justet.
 
   
  Sorru
Data: 14/10/2008 01:59
Mi pequeño (2) muestra verdaderas maneras de crak. Espero que Herrera sea receptivo...
 
   
  Sorru
Data: 14/10/2008 01:54
Hola veva, ¿Los niños bien?
 
   
  corogol
Data: 13/10/2008 23:35
¿Qué es para vosotros ser un buen entrenador? De Brindisi se hablan pestes entre los jugadores que tenía. Un falso que tenía como confidentes-espías a los argentinos que entonces había en la plantilla y que se trajo bajo el brazo.¿Qué es para vosotros un mal entrenador? ¿Un señor que planta un equipo disciplinado en la cancha con jugadores de rendimiento y regularidad y que sabe de las limitaciones de su plantilla? Pues es la escuela del Camacho que tanto alabamos.
 
   
  blancblau
Data: 13/10/2008 22:42
BON, por Cavallero teniamos una opcion de compra de 125 millones en el mercado de invierno y 300 millones en verano. Se lesionó en la rodilla y tuvieron que hacerle una artroscopia y la directiva no hizo efectiva la opcion de compra de 125 millones. Y luego 300 millones no los teniamos. Corregidme si me equivoco.
 
   
  bobson
Data: 13/10/2008 22:42
Hombre, todos hacen alguna cagadita... Lotina se cargó a Riera y Valverde a Sergio Sánchez, y nadie los odia por eso. Nadie se ha cargado a David García, y igual deberíamos pedir explicaciones por eso también, jejejeje... Lo cierto es que, al margen de que como persona sea bastante difícil de tragar, sus méritos deportivos son bastante objetivos. Ganar una copa del rey y aguantar "sobrado" en primera con el equipo que tenía... Yo creo que está bastante bien.
 
   
  BON
Data: 13/10/2008 22:09
Para mí Flores ha sido y será uno de los peores entrenadores que ha tenido el club, amén de ser una pésima persona, prepotente, chulesco y resentido. La Copa tuvo la suerte de encontrarse un equipazo, y él personalmente se cargó a uno de los heroes de la final, Cavallero, uno de los mejores porteros que hemos tenido, porque claro Argensó (su colega) era más bueno, qué pena.
 
   
  nightwish666
Data: 13/10/2008 20:57
Jo ja fa temps que no escolto al De Haro, tinc prohibides les drogues per prescripció facultativa.
 
   
  veva
Data: 13/10/2008 20:51
Completamente de acuerdo.
 
   
  sociopata
Data: 13/10/2008 20:01
el echo en que sea el unico periodista perico,no le da derecho a creer que el club es suyo...el club es de todos los accionistas,socios y simpatizantes,ademas se puede informar con respeto y educacion,mas alla que seas un periodista perico o cule,lo cortes nunca quita lo valiente,y lo "que monto en contra de FLORES"fue una verguenza,al menos para mi,y conste que yo no soy FLORISTA,ni DANISTA,yo solo soy ESPANYOLISTA...respeto por encima de todo y para todos..
 
   
  francisco18
Data: 13/10/2008 19:51
Pues yo propongo hacer un rànking con los "amigos"d De Haro, es q somos así, para un periodista perico de verdad q nos sale, tiene q ser ultra fanático y creerse el salvador del club. De Haro, te pasas de fanático y no llegas a periodista d la cadena cuando hablan para toda España del Espanyol, tiene q hablar un culé poco enterao leyendo el Sporc.
 
   
  sociopata
Data: 13/10/2008 19:35
en cambio,defiende a ultranza a su amigo BIELSA,que nos dejo tirados de mala manera y por cierto fracaso estrepitosamente en la selecion argentina.
 
   
  Berguedà
Data: 13/10/2008 19:30
Ningú no pot negar que Paco Flores és història viva de l'Espanyol, però aquestes declaracions el desqualifiquen ja que no tenen cap sentit ni justificació. A sant de què vénen ara??? Potser vol embolicar la troca ara que la cosa està mitjanament tranquil·la??? A méws cal no oblidar que la gran eclosió dels nanos del planter es va produir sota la direcció d'en Brindisi. Un altre home a qui Javier de Haro ha insultat i ridiculitzat fins a l'extenuació i de qui jo particularment guardo un bon record.
 
   
  sociopata
Data: 13/10/2008 19:26
ORIOL,lo has explicado todo muy bien,yo como socio/accionista,"vivi" todo aquello con verguenza ajena,no me gusto ver y oir como "destrozaron" al sr.FLORES desde los sectores y poderes facticos que mencionas,pero al igual que tu,pienso que todo eso para bien o mal es historia,ahora hay que mirar para adelante,las declaraciones de FLORES,desafortunadas pero respetables,por ultimo tambien decir que FLORES,CAMACHO Y CLEMENTE hicieron historia,pero hay que pasar pagina,estos señores yo ya no los quiero para entrenar al ESPANYOL.
 
   
  mth
Data: 13/10/2008 19:12
En paco Flores no es ni tans sols soci. La seva opinió deurie tindre la mateixa importancia que la de qulasevol senyor que diu la seva pel matí al bar, llegint el diari, per posar un eixemple...
 
   
  dani
Data: 13/10/2008 18:48
Exacte Joan, no recordava el seu nom, gràcies.
 
   
  Joan Botxi
Data: 13/10/2008 18:37
Creo que el jugador al que se refiere Dani, es PASCAL NOUMA, al que no pudimos fichar y se fue a Turquia, en concreto al Besitkas. Saludos.
 
   
  PEPE GAITAS
Data: 13/10/2008 18:12
Manda huevos que el amigo De Haro dice que el no le ha vuelto a criticar desde que se fue. De haro, que te escuchamos cada dia ...por favor un poco de seny.
 
   
  mire
Data: 13/10/2008 17:49
Entenc que surti a la palestra el Sr. Flores perqué li manca treball i des de els mitjans de comunicació li voleu fer un petit favor i donar-li una empenta, fins aquí ho entenc, tota la resta SOBRA. Es un ex-entrenador i un ex-soci segons ell, i segons jo, es un maleducat, un reconios, un dessagraït, peró bueno tot aixó de bon rotllo ehh. No será que ell está dolgut perqué es volia quedar de per vida al club, i cobran, esclar.....?????
 
   
  ocata
Data: 13/10/2008 16:40
Però perquè se li dóna tanta "bola" al que diu aquest senyor?però si no és ni soci, realment el que ell digui no té gens de valor.
 
   
  dani
Data: 13/10/2008 16:34
Amic Oriol, no et manca raó amb tot el que dius, però crec que tens una visió massa benèvola de Paco Flores, almenys molt més que la meva. Va fer masses, excessives declaracions fora de to que poc ajudaven al club i al capdavall a la seva pròpia persona. El tema de la Supercopa tal i com va desenvolupar-se la guerra, perquè va ser una guerra, va ser un tema molt menor i que sinó haguessin ocorregut episodis posteriors hauria passat desapercebut. Declaracions en contra el Consell eren continues, a més de denunciar verbalment que la plantilla no cobrava, fet que el capità de llavors Arteaga va desmentir, dient que només era una prima de la Copa de la UEFA de l?eliminatòria contra el O. Ljubliana. Fet que Flores va agrair-li enviant-lo un any a Vallecas i és que Paco no paga a traïdors, ja com solia dir ell, aplicava el seu segon cognom: Lajusticia. Per no parlar, del cas Rifé, on tot el futbol base perico es va declarar en peu de guerra, ja que aquest bon home va ser qui va començar l'espoli de la nostra pedrera i curiosament va ser designat com a coordinador del Futbol base de la Federació Catalana. L?ínclit Paco Flores va dir públicament que aprovava dit nomenament, ja que a fi de comptes també Molinos havia entrat en la directiva de la FCF, sens dubte, tot un gest cap al futbol base on ell havia format part durant molts anys. De fet, pocs amics va deixar a l?Espanyol i es va deixar de parlar amb molts d'ells, almenys durant una bona època, esperem que el temps hagi curat aquestes ferides, ja que havien treballat junts. Per no parlar que no podia veure ni a Bielsa, tampoc era massa estrany ja que era un il?luminat, ni a Brindisi, cosa més estranya, degut el seu caràcter més afable. De fet, jugadors com Lopo, Gerard Autet o Javi López quan eren convocats pel primer equip per Brindisi, el premi que rebien de Flores quan retornaven al filial era no anar convocats, tot un home de club que buscava el benefici de la nostra entitat. De la vessant esportiva, sincerament la seva tasca va ser de molt millor record. Encara tampoc em val que treguis el tema Forlán, perquè ell també va voler un francès d?origen africà que ara no recordo el seu nom, que finalment va acabar a Turquia i l'únic que va fer és anar de discoteca a discoteca fins ser detingut per escàndol públic, vamos un més sonat que el propi Jonatas. Per no parlar de Cambiasso, on segons diuen, ja no ho sé perquè per aquella època tot estava molt podrit, es va negar amb rodó a la seva vinguda. Perdoneu per l'extensió i més per un personatge que no sap el lloc que ocupa de l'actualitat perica i que em recorda a l'actriu Gloria Swanson interpretant el Crepuscle dels Déus del genial Billy Wilder. Una llàstima, perquè podria haver estat un home molt estimat i venerat, però el seu caràcter agre l'ha deixat amb un personatge polèmic i odiat per molts. Avia'm si ens vèiem per Montjuic, una abraçada Oriol.
 
   
  Arteaga
Data: 13/10/2008 16:18
Que Flores va demanar el Forlan? i això que vol dir? que es un bon entrenador? No podiem pagar les fitxes de Galca i Pochettino i demanem fitxar a un tal Forlan que va acabar jugant al Manchester United... No fotem home, es com dir ara que Lotina es un crack perque va demanar que fitxesin Villa abans de fitxar pel Valencia. Flores va ser un entrenador mediocre, i com a persona demostra ser un desagrait i un rancuniós cada cop que parla de l'Espanyol.
 
   
  Minardi40
Data: 13/10/2008 16:11
".....Amb Paco Flores, vam aconseguir treure els millors jugadors de la pedrera. Amb la resta d'entrenadors la majoria que han sorgit han estat jugadors força justets...." esa es una opinion, pero no sera mas cierto que el responsable de que salieran jugadorer de calidad de la cantera, ¿se llamaba y se llama J.M.Casanovas?... que no ha roto el carnet, ha potenciado el trabajo en Sadriay es el alma mater de la cantera....que despues los tecnicos de turno del primer equipo, utilicen mas o menos a los jugadores, no es "sacar"......por lo menos yo lo veo diferente, saludos
 
   
  txusbcn
Data: 13/10/2008 15:59
rectificar és de savis. Mea culpa. És cert que el cas Eto'o és culpa de brindisi igualment que el que comentes de tamudo. És el que té a vegades parlar de memòria i escriure en 5 minuts tot el que et pasa pel cap...a partir d'ara només aportaré posts des de casa, amb temps i la deguda calma, documentació i reflexió. De tota manera, em reafirmo en la resta de coses que he dit, crec que s'equivoca criticant que anem a cornellà.
 
   
  Netrocker
Data: 13/10/2008 15:19
Amb Paco Flores, vam aconseguir treure els millors jugadors de la pedrera. Amb la resta d'entrenadors la majoria que han sorgit han estat jugadors força justets.
 
   
  Netrocker
Data: 13/10/2008 15:19
Amb Paco Flores, vam aconseguir treure els millors jugadors de la pedrera. Amb la resta d'entrenadors la majoria que han sorgit han estat jugadors força justets.
 
   
  Netrocker
Data: 13/10/2008 15:19
Amb Paco Flores, vam aconseguir treure els millors jugadors de la pedrera. Amb la resta d'entrenadors la majoria que han sorgit han estat jugadors força justets.
 
   
  Oriol Rosell
Data: 13/10/2008 14:27
De fet, Flores va demanar el fitxatge d'un aleshores desconegut Forlán. Et sona?
 
   
  pericodelmasnou
Data: 13/10/2008 14:27
Oriol has escrit el que puc pensar de Flores i les seves batalles amb el nostre club.
 
   
  Oriol Rosell
Data: 13/10/2008 14:25
txusbcn, infotma't abans de criticar. Eto'o va venir a l'Espanyol quan BRINDISI era l'entrenador. No va ser Flores qui el va marginar. I a Tamudo el van cedir a l'Alavès quan CAMACHO era entrenador i al Lleida quan BIELSA va agafar l'equip. 0 de 3, no n'has encertat ni una. Felicitats! Que fàcil és criticar...
 
   
  txusbcn
Data: 13/10/2008 14:11
[...dos grans defenestrats per Flores: Òscar i Manel, dos jugadors que han escrit pàgines d'or a la història del futbol mundial quan van abandonar l'Espanyol...] Perquè no parles d' eto'o? un jugador que va ser marginat pel gran "ull de falcó" flores? A veure si ens entenem...flores és un home de camacho i de lara. I avui dia i tal com esta l'accionariat, no tenen ni la mes mínima possibilitat de tornar al club. Li agraïm el que va fer i li reconeixem, d'acord. Però a les persones s'els coneix pels seus actes...i posar a parir el nou estadi es una cagada total. L'espanyol necessita una casa, una identitat com l'aire que respira...i montjuic és un cagarro per jugar al futbol...es un estadi d'atletisme...per l'amor de deu. Fa mandre pujar-hi i una rasca tremenda, excuses? si...pero la realitat es