:: PericosOnline.com :: Notícies,Actualitat,Comentaris,Opinions,Partits,Jugadors del Real Club Deportiu Espanyol de Barcelona RCD Espanyol

dimecres 15 d'Octubre de 2008



   
  Tyla
Data: 21/05/2008 09:16
Totalmente de acuedo contigo Xavi. Si dejamos escapar a Valverde, nos arrepentiremos durante muchísimo tiempo. Y cuando se vea que ésa no era la solución, ya será tarde. No hace falta más que pasarse por los foros del Athletic. Todavía le añoran.
 
   
  PerikoPower
Data: 20/05/2008 21:56
Eso, echemos a Valverde y preguntemos al Murcia por Clemente.
 
   
  anakin
Data: 20/05/2008 20:52
A mi me gusta Valverde. Yo he disfrutado con el en el banquillo. Ahora bien, más margen que ha tenido para rectificar y no ha podido.... El proyecto está agotado. No va a ver fichajes suficientes para lavarle la cara, este equipo necesita cinco o seis titulares contrastados, si le damos las riendas a Valverde y empieza perdiendo dos partidos seguidos la vamos a liar.
 
   
  el cala
Data: 20/05/2008 20:33
Totalment d'acord! Tapeu la boca al de Haro! Ah!, i atots els seus acòlits. Si us plau, que no passi el mateix que amb el Flores!
 
   
  Visca Cuba!
Data: 20/05/2008 12:04
Mai he estat partidari de cambiar entrenadors per cambiar, ni soc dels que culpen al técnic de tots els mals a la que es perden 3 partits, pero....en aquest cas, i reconec que em cau molt bé, crec que Valverde ha de plegar.No el crec capacitat per girar la tendencia negativa en la que ha caigut l'equip i penso que ja no te arguments per a convença de nou al vestidor, de que les seves idees son vàlides i que ha perdut autoritat moral entre els jugadors.Per a mi el jugadors son el principals actors de tot aquest invent que es el fútbol (per a lo bó i per lo dolent)...pero a Valverde se l'hi ha escapat de les mans el control de la situació, i per a mi no la tornarà a recuperar. Visca L'Espanyol!!!
 
   
  poche
Data: 19/05/2008 22:49
dicanio totalmente de acuerdo contigo!!!!!!!!
 
   
  di canio
Data: 19/05/2008 22:45
Con perdon a todo el mundo que opine lo contrario, VALVERDE VETE YA !!!! Te puede gustar mas o menos , pero creo que somos el unico club del mundo que hace esta segunda vuelta el equipo, y la mayoria de gente quiere que siga. es increible. Valverde puede gustar o no gustar , pero se tiene q ir ya, pq sino lo echaremos en octubre y sera peor, tiempo al tiempo
 
   
  perikator
Data: 19/05/2008 21:39
Xavi Salvatella tiene razón. No habrá otro entrenador que sienta los colores como Valverde, y no me puedo olvidar que lo mucho que me ha hecho disfrutar en la primera vuelta. En Inglaterra los entrenadores están un mínimo de 7 años, y los jugadores que no están comprometidos, pues se largan porque saben que al año siguiente volverá a estar el mismo en el banquillo. Eso es la solución darle una confianza rotunda a Valverde. Reconozcamos que ha sacado petroleo de uno de los equipos con menor presupuesto de la liga.....
 
   
  poche
Data: 19/05/2008 14:19
XAVI: AMB TOTS ELS RESPECTES VERITABLEMENT ET CREUS EL QUE DIUS? Com pots defensar a un entrenador que com a mínim em dona 300 arguments per no veure'l mai mes sentat a banqueta de l'Espanyol?.
 
   
  Xavi Salvatella
Data: 18/05/2008 23:52
Ei Joan, igualment, perico de vol nocturn!! Gràcies per venir-me a trobar, em va fer molta gràcia. Per cert, sublims els càntics que ofegaven la música! hehehe! Una abraçada, fins la propera i... PRIVAT BLANC-I-BLAU! Els títols potser no, però la nit és nostra! ;-) XS
 
   
  pericazo
Data: 18/05/2008 20:37
Sr. Salvatella tot un plaer haver-lo conegut ahir a la nit (kina nit per cert jejejej).
 
   
  keyplus
Data: 18/05/2008 12:58
jajajajajaja
 
   
  psikokilla
Data: 17/05/2008 23:51
keyplus tienes menos que recursos que Fabio Casartelli.
 
   
  keyplus
Data: 17/05/2008 21:49
Lo dices por Iván???. ....Mas vale malo conocido que malo reconocido.
 
   
  psikokilla
Data: 16/05/2008 17:03
Que pasa que Valverde no té responsabilitat en el fet que CAP jugador sigui ni l'ombra del que era????
 
   
  Magic 1900
Data: 16/05/2008 02:11
Valverde es un tecnic collonut. Xavi estic d'acord amb tu. Deixa que et corregeixi, amic: crec que a la tardor i fins al gener hem estat pujant a l'estadi putilimpic ansiosos de veure jugar els nostres. Amb Jarque de Beckenbauer, Zabaleta amb pulmons TDI de 500cv,Riera trencant cintures de rivals i Luisga amb Tamudo fent realment por nomes de veure'ls amb pilota controlada, mentre Kameni volava com una pantera per desesperar els rivals. A part d'uns retocs, falta un bon psicoleg, ja que la principal davallada no ha sigut fisica o tecnica, sino mental. I es just aquest on penso que Valverde te el seu punt fluix: coco-management.Uns retocs i un psicoleg com cal faria que els punts que s'escapen als ultims minuts es quedessin al sarro, i que dues derrotes seguides no suposin cap drama...es la meva opinio...no he sigut mai tractat per un, pero crec que en l'esport els psicolegs tenen un paper important. I mes la nostra plantilla, tan jove i tan facil de desestabilitzar... Canviant de tema: diumenge, tots a l'estadi! A guanyar. Ja els hem fet saber que etsavem putejats...ara fem que sapiguen que creiem en ells pel futur...un futur amb casa propia i Europa com a objectiu inamobible...In RCDE we trust!
 
   
  fata morgana
Data: 15/05/2008 23:21
M'agrada molt Valverde, tot i que és una mica rígid amb l'esquema i potser cal que pensi en variants segons els jugadors que tingui. Com a mínim hem vist molt bon futbol i un equip que surt a guanyar, no a defensar. Una altra cosa és que surti bé. Però el que veig és que, si no canvien les coses, tenim un equip molt fluix i amb una dinàmica perdedora. Si els primers cinc partits no surten bé Valverde al carrer ... I continuo pensant que prefereixo estar a Montjuic en primera que a Cornellà en segona.
 
   
  fata morgana
Data: 15/05/2008 23:21
M'agrada molt Valverde, tot i que és una mica rígid amb l'esquema i potser cal que pensi en variants segons els jugadors que tingui. Com a mínim hem vist molt bon futbol i un equip que surt a guanyar, no a defensar. Una altra cosa és que surti bé. Però el que veig és que, si no canvien les coses, tenim un equip molt fluix i amb una dinàmica perdedora. Si els primers cinc partits no surten bé Valverde al carrer ... I continuo pensant que prefereixo estar a Montjuic en primera que a Cornellà en segona.
 
   
  perikomollet
Data: 15/05/2008 22:15
a mi no me hace mucha gracia que siga en el banquillo,pero si no hay otra opcion pues..........aunque para la proxima temporada y espero equivocarme le doy 5 partidos y al carrer antes de llegar a cornella-prat.y repito,me gustaria equivocarme pero la dinamica tan negativa que llevamos ahora y si no hay una pequeña revolucion en el vestuario,empalmaremos en septiembre con lo mismo y valverde no se comera los turrones aqui
 
   
  perikita76
Data: 15/05/2008 17:21
Psikokilla que vols dir que no els deixa participar ?
 
   
  psikokilla
Data: 15/05/2008 13:58
Perikita76, si l'entrenador no deixar participar al preparador físic, ni el millor preparador del món pot fer res.
 
   
  perikita76
Data: 15/05/2008 13:31
Totalment d'acord amb al xavi, lo que si que haurin de fer es fixarse un el futbol anglès, que entrenen pel mati i per la tarda , dinen tots junts i fan vestuari i sobretot els preparadors fisics que s'ho facin mirar.
 
   
  psikokilla
Data: 15/05/2008 12:34
Pues yo considero que para que Valverde sea un pilar, debe cambiar su manera de organizar la preparación. Su faceta de alineador y director de grupo es buena, pero su faceta de "entrenador" es muy mala, y no parece que confie es sus ayudantes para cambia esto.
 
   
  Perico_de_Molins
Data: 15/05/2008 11:44
Hola gente. Mas que una cuestion tecnica, Valverde debe seguir por otras razones. No tenemos un duro, y cambiar de entrenador seria lo menos indicado en este momento. Deberia adaptarse a los jugadores (uf madre mia) o bien pediria fichajes (que no podriamos darle) con lo cual nos encontrariamos en el traslado a Cornella con una empanada de aqui te espero Baldomero. No quiero ni pensar en estrenar nuestro flamante asiento en el nuevo estadio en el puesto 20 de la liga. Por lo menos Valverde ya conoce el percal y espero que esta 2 vuelta le haya servido para ver las carencias del equipo y trabajar de cara a la temporada que viene. Por otro lado, ¿a quien traemos? porque Mourinho esta libre pero no creo que le haga mucho tilín venir a entrenarnos :-) Para fichar a un entrenador mediocre mejor nos quedamos como estamos y nos concentramos en reforzar los puestos que se necesitan con los cuatro chavos que tenemos (deu meu senyor). Por otro lado, el no ir a Europa el año que viene igual es hasta positivo porque 3 competiciones podrían ser un descojono. Mas vale loco conocido....
 
   
  eduard
Data: 15/05/2008 11:21
Repetido por activa y por pasiva pero algunos no se enteran. De acuerdo completamente con Jordi Mataró (por lo de la cabezoneria) y con anvaor (por lo del juego al ataque). El sistema táctico de Valverde no tiene futuro, tuvo su momento pero ahora ya está agotado. Debe ser flexible y adaptarlo a los jugadores disponibles.
 
   
  anvaor
Data: 15/05/2008 11:00
Pues yo no quiero que siga Valverde, el espanyol no tiene plantilla para jugar de la manera que quiere Valverde, me parece un buen entrenador para un equipo grande y con plantilla de jugones (madrid, sevilla, farça)y no para una plantilla corta y limitada como la nuestra.Nosotros necesitamos entrenadores que aprieten a los jugadores tipo Camacho, Luis Fernandez.Valverde juega al ataque y nosotros no tenemos plantilla para eso, solo hace falta ver el numero de goles que hemos marcado en la segunda vuelta. Pero ojala tengais razon y tengamos una buena temporada
 
   
  jordi mataro
Data: 15/05/2008 10:02
Valverde sí, però que algú li faci cambiar una mica la seva "cabezoneria".Una altra cosa Lacruz y Lafuente Nunca Mais!!
 
   
  vicfdz
Data: 15/05/2008 09:59
Jo també estic d'acord amb el Xavi. Valverde ha sabut treure profit d'una plantilla modesta i amb una sèrie de problemes potencials. Recordo que al final de l'era Lotina (per cert: felicitats a Loti per l'excel.lent feina feta a A Coruña) es parlava del mal rotllo al vestidor. Als inicis de l'era Valverde surt Luis Garcia i pixa fora de test amb declaracions altissonants estil Eto'o, ho recordeu? Es recupera a un cedit Riera que mai no havia funcionat a l'equip. De fet al noi se li veuen clarament forts problemes de personalitat. Dit d'una altra manera, tot i ser tècnicament molt bò com a persona no val res. Luis Garcia, Tamudo i De La Peña monten un triumvirat sense gaires visos positius. Kameni pixa fora de test amb declaracions sobre el seu futur (aquest problema tampoc és nou). Mega-lesió de Rufete (llàstima!) i periode de malaltia llarga de Maldini (tot un actiu en l'aspecte humà). No ens enganyem, gestionar tot això és molt difícil. Déu n'hi dó el que ha aconseguit Valverde. Pel futur, no ens enganyem, seguim essent un club modest sense capacitat per fer altes inversions. No tenim més opció que canviar la genialitat i els kilats futbolístics per pedrera i qualitat humana. Si hem de fitxar algú, m'estimo més que sigui un home d'equip que no pas un crack. Llàstima la marxa de Zabaleta perque combina ambdues coses! Però gent del tarannà de Madini, Zaba, Jarque, Moisés, Angel, Rufete, Moha, Lafuente, Serran, Chica, Torrejon o el mateix Johnny poden semblar insuficients per a afrontar la primera divisió però us asseguro que son la força per mantenir el vestidor cohesionat i posarr en el camp allò que pots substituir els milions. Una cosa que comença per "co" i termina per "llons". I Valverde ho pot gestionar molt bé. Que els que vinguin tinguin també aquesta filosofia i si, de pas, han vist alguna pilota més o menys rodona, doncs molt millor.
 
   
  gstperico2
Data: 15/05/2008 09:18
No repescar a Carlos Garcia seria un error imperdonable (otro...). Dado como está el mercado, 1,9 millones por un jugador que ha demostrado lo que vale esta temporada, que no es un experimento si no una realidad, sería demasiado hasta para el Espanyol. Si realmente no hay caja para pagar eso por alguien que vale 8-10 millones, apaga y vamonos. Dios mio, pero a donde hemos llegado... me veo en Cornella, disfrutando del campo que siempre hemos soñado, pero con un equipo en el campo que nos puede producir pesadillas...Ojalá que esté equivocado el AS, y solo sea un rumor más.... FORZA ESPANYOL Y DHC.
 
   
  Marc
Data: 15/05/2008 08:48
Doncs per començar, ens quedem sense Carlos García. Segons l'AS, no hi ha 1.9 milions en caixa per poder-lo repescar. Si no hi ha ni 1.9 milions per fitxar un bon central, què podem aspirar a fitxar aquest estiu? Quina por...
 
   
  david
Data: 15/05/2008 08:48
Estoy de acuerdo. Solo hay un pequeño inconveniente, pequeñito. Será imposible vender bien (a no ser que Riera sea la estrella de la eurocopa, la única posibilidad), y no porque nuestros directivos sean tontos, es porque nadie va a venir con una oferta con cara y ojos (como mucho ofrecerán 8-10 por Riera, el resto de los posibles Zaba, Carlos o Jarque, como mucho la mitad de su clausula si hay suerte). Que nadie se engañe y monte el cuento de la lechera porque las ofertas van a ser pocas y malas. Nuestro producto huele a podrido. Así que los refuerzos van a ser baratos y justitos, como casi siempre. Salvo sorpresa. Valverde debe de continuar y todo el mundo debe de tener claro que si no cambian mucho las cosas (tipo milagro) el año que viene el objetivo es el mismo que el de este año. No pasar apuros.
 
   
  Minardi40
Data: 15/05/2008 08:02
estoy contigo Xavi, el rendimiento que Valverde le ha logrado sacar a este grupo, es muy superior a su valor real como jugadores de Primera, a nivel individual.Y debe seguir, por ello y porque tiene contrato en vigor y los "proyectos" estan para cumplirlos o se equivocaron al hacerle este contrato. Y el proyectoque "nos vendieron"era el de un equipo con armazon de canteranos (hecho) que garantizara la permanencia en Primera sin sufrimientos (hecho) y un juego que ilusonara tanto, que prefirieramos subir a Montjuic en vez de ir a la playa...que es lo que no se ha cumplido.Y aqui ya entra el analisis profundo que deben hacer los tecnicos del ¿porque? como lo hacemos nosotros desde estas paginas, aunque sin tener todos los datos precisos para ello y un cantidad de "rumores" creibles o no.Como todo es relativo, si el proceso hubiera sido el contrario, mala primera vuelta y excelente la segunda nos estariamos dando con un canto en los dientes...pero "fumbol es asin".Creo que los Camacho, Flores, Lotina, L.Fernandez ya estan bien donde estan y que desaprovechar un valor ya contrastado como Valverde seria muy "perico" y muy disparatado..tal vez el nacimiento del club bajo el signo de SCORPIO lo lleva constantemente a su auto destruccion..¡cualquiera sabe!..porque ademas primero habria que creer en eso y....Saludos..
 
   
  tamido
Data: 15/05/2008 01:32
yo tambien creo que valverde debe seguir, pero no con esta plantilla. no ha sabido o podido llevarla, los jugadores no creen en el y el tampoco en los jugadores, si continua, se ha de de hacer una renovacion de vestuario, vender bien y acertar en los fichajes. me sabe mal porque parezco un apostol de la filosofia de haro, pero creo que en este caso esta en lo cierto, y asi lo manificesto.
 

 

Ets partidari de la renovació d´Iván de la Peña?


       

Totes les enquestes


Veure-les totes!
  © Pericos Online.com és un portal de Pol Produccions | Avís legal | Publicitat | Contacte Disseny web