:: PericosOnline ::
Avellana Digital
Hotels Rosamar
Botiga Pericos Online
dijous 7 d'Agost de 2008



   
  legend
Data: 28/05/2007 00:00
doncs per mi no es el mateix..el madrid fot fàstic perque son prepotents i encara que van a favor nostre no crec que ens tinguin massa respecte..en referéncia als fitxatges no se com anava abans pero en els últims anys no crec que el madrid ens hagi fet masses favors..pero la mateixa merda que el bar$a doncs no ni de lluny..com ve diuen la dictadura cule a casa nostra no passa enlloc..desde petit que m´estan dient que nosaltres som una merda i que ells son el millor que hi ha al món..em sembla prou motiu per odiarlos i potser si que seria millor que no els tinguem tan presents pero jo crec que aixó ens fa mes forts..i la veritat no els puc veure..els que dieu que son el mateix em sembla que parleu massa amb culés i odiar al madrid fa que us acceptin millor o al menys que no carreguin tant contra vosaltres..perque sino no ho entenc..entenc que no us agradi el madrid..pero lo mateix??..i que ningú em digui si soc mes o menys periko que ell siusplau.. el cielo es blanquiazul
 
   
  gstperico2
Data: 28/05/2007 00:00
Leyend, la gran diferencia es que la prepotencia del Madrid la tenemos lejos, y la otra la tenemos a la vuelta de la esquina, y hasta dentro de casa (TV3, catradio, sport, EMD..)Por lo tanto, escoria por escoria, que gane el Madrid, lo tengo claro. FORZA ESPANYOL Y DANI VETE YA.
 
   
  Flyran
Data: 28/05/2007 00:00
Perdoneu, he fet un sol click a enviar i ha sortit 3 cops els missatge.. aquests informàtics són ben folls.
 
   
  Flyran
Data: 28/05/2007 00:00
Perdoneu, he fet un sol click a enviar i ha sortit 3 cops els missatge.. aquests informàtics són ben folls.
 
   
  Flyran
Data: 28/05/2007 00:00
Perdoneu, he fet un sol click a enviar i ha sortit 3 cops els missatge.. aquests informàtics són ben folls.
 
   
  Minardi40
Data: 28/05/2007 00:00
Si ya piensan pedir la "cautelar" para la roja del Ronalpiños, no da la sensacion de que esten "pasando" del RCDEspanyol...saben que se la juegan y saben que les tenemos ganas y ademas saben que poder podemos, que esta temporada ya les hemos ganado una Catalonia CUP y en la liga...¿cierto? pues hagamos bueno aquello de que "no hay dos, sin tres.."
 
   
  Flyran
Data: 28/05/2007 00:00
Bon dia! Jo estic d´acord en que hem d´arruïnar la lliga blaugrana gunyant al Camp Nou... I a mi em fa el mateix fàstic el Bar$a que el Madriz, però els merengues estan més lluny i no hauré de sentir els seus clàxons tota la nit. El gol 111 de Tamudo amb l´Espanyol haurà de ser el que serveixi per deixar-los sense el títol. Sobre Glasgow, jo era darrera la porteria dels penals, i un home davant meu va patir un atac d´ansietat després del golàs de Jônatas. Però va poder tornar amb nosaltres a l´avió i tot... masses emocions. L´any vinent hem d´anar a la Champions! Força Espanyol!
 
   
  Flyran
Data: 28/05/2007 00:00
Bon dia! Jo estic d´acord en que hem d´arruïnar la lliga blaugrana gunyant al Camp Nou... I a mi em fa el mateix fàstic el Bar$a que el Madriz, però els merengues estan més lluny i no hauré de sentir els seus clàxons tota la nit. El gol 111 de Tamudo amb l´Espanyol haurà de ser el que serveixi per deixar-los sense el títol. Sobre Glasgow, jo era darrera la porteria dels penals, i un home davant meu va patir un atac d´ansietat després del golàs de Jônatas. Però va poder tornar amb nosaltres a l´avió i tot... masses emocions. L´any vinent hem d´anar a la Champions! Força Espanyol!
 
   
  Flyran
Data: 28/05/2007 00:00
Bon dia! Jo estic d´acord en que hem d´arruïnar la lliga blaugrana gunyant al Camp Nou... I a mi em fa el mateix fàstic el Bar$a que el Madriz, però els merengues estan més lluny i no hauré de sentir els seus clàxons tota la nit. El gol 111 de Tamudo amb l´Espanyol haurà de ser el que serveixi per deixar-los sense el títol. Sobre Glasgow, jo era darrera la porteria dels penals, i un home davant meu va patir un atac d´ansietat després del golàs de Jônatas. Però va poder tornar amb nosaltres a l´avió i tot... masses emocions. L´any vinent hem d´anar a la Champions! Força Espanyol!
 
   
  eltorero
Data: 28/05/2007 00:00
AMEN!! Aderan.
 
   
  tamido
Data: 28/05/2007 00:00
aderan, la verdad es esa misma. El mandril es un rival mas, el mas poderoso, el mas importante en la liga, pero la mierda azulgrana es el enemigo en casa, el cabr.on que te acuchilla por la espalda, es la escoria y la verguenza deportiva de este pais, son los que desean la desaparicion de todo lo que no sea como ellos, el pensamiento unico y la estupidez por decreto. yo pienso como tu, cualquier titulo para cualquiera, menos para ellos, si se la lleva el que mas les jode, mejor, si con eso, alguno de ellos revienta de rabia y de envidia, aun mejor.
 
   
  gstperico2
Data: 28/05/2007 00:00
Basta de hipocresia. Se sienten identificados con nosotros, esos mismos que el año pasado nos cantaban en el orinal lo de A SEGUNDA. Si ganamos en el orinal y jod.emos la liga al Bar$$a, el verano que nos espera es de ordago, y nos lo merecemos. Que no nos vengan ahora de martires, y que se preparen pronto pues el año que viene, creo que deberan jugar la previa de la champions. Por cierto, reflexionando sobre UEFA si o UEFA no, invitados el año que viene, lo tengo claro, volveremos pero por meritos propios en breve, pero que no nos desmonten toda la pretemporada con una Intertoto. FORZA ESPANYOL Y DANI VETE YA.
 
   
  eltorero
Data: 27/05/2007 00:00
Cerillita,te crees que odiar al barsa y ser mi gran rival,es querer favorecer al madrid?que equivocado estas!....dime alguna razón que me haga pensar,de porque tengo que insultar al Madrid cada vez que insulto al barsa?
 
   
  eltorero
Data: 27/05/2007 00:00
A mi me suda quien gane la liga,con tal de que no la gane el barsa....El madrid es el que mejor lo tiene,si el sevilla tuviera opciones pues...pero lo veo muy dificil que la gane el sevilla.
 
   
  cerillita
Data: 27/05/2007 00:00
mira torero, si no fuera porque estoy seguro de que no eres real, es decir, tanto topicazo junto no me lo creo...sobre el tema que planteas se podria abrir una linea de debate, pero como decia aquel eso es otra historia...
 
   
  eltorero
Data: 27/05/2007 00:00
QUE NO SOY REAL? tan topicazo?explicate....
 
   
  cerillita
Data: 27/05/2007 00:00
mira torero, si no fuera porque estoy seguro de que no eres real, es decir, tanto topicazo junto no me lo creo...sobre el tema que planteas se podria abrir una linea de debate, pero como decia aquel eso es otra historia...
 
   
  eltorero
Data: 27/05/2007 00:00
No te voy a tener en cuenta lo que me digas CERILLITA,pues como tu bien has dicho ayer tomastes unas copas de mas.
 
   
  Aderan
Data: 27/05/2007 00:00
En referencia a Tribunero, Caszely y Fata Morgana, no deseo desviar el brillante articulo de Francesc hacia el debate sobre si el Madrid y la Far$a son lo mismo. Somos pocos y no deberiamos enfrentarnos. Personalmente, tengo bien claro que el Madrid son una panda de arrogantes, totalmente de acuerdo, como tambien lo son los del Sevilla (que no se quedaron cortos despues de Glasgow), los del Valencia, y los de muchos otros clubes. Ahora bien, no me compareis a ninguno de esos (incluido el Mandril) con la culerada, que es la variedad mas inferior que hay, que llevan decadas en un programa de normalizacion ideologica que persigue la marginacion de nuestros colores, la desintegracion de la familia perica y el desarraigo del sentimiento blanquiazul en nuestros hijos. En mi casa somos pericos desde 1920, cinco generaciones, 9 carnets, varios descensos a nuestras espaldas, muchas lagrimas y mucho orgullo, pero honestamente, nunca hemos sido objeto por parte del Madrid o del Sevilla de un programa de exteminio en escuelas, instituciones, oficinas y bares como el promovido por el nacionalculerismo. Y sabiendo lo que nuestros mayores sufrieron para que esa bandera blanquiazul llegase a nuestras manos, despues de ver lo que hemos pasado nosotros mismos y entender el calvario que les espera a nuestros hijos, francamente, prefiero que los suizos se queden en la miseria. No me alegro ni me apeno de que el Madrid gane la liga, pero deseo que en el orinal les arrebatemos el trofeo para darselo a quien sea, pero jamas a ellos. Y que el mundo sepa que hay otra verdad, otras opciones, y que el Espanyol existe.
 
   
  cerillita
Data: 27/05/2007 00:00
...vaya hoy estoy locuaz, seran los cubatas de ayer...esta semana o la que viene que no se cuando juegan sera para algunos la mejor semana posible, es decir, se la pone dur...el pensar en ganar al barça para joderles la liga y darsela al (su) madrid, a mi lo que me la pone de esa manera seria ganar al barça, para joderle la liga y ganarla NOSOTROS...son formas de ver las cosas...
 
   
  fata morgana
Data: 27/05/2007 00:00
Evidentment, Manigüero, pericos per sobre de tot, i això ens unirà sempre. I per odiar tant a Barça com a Madrid, com diu la cançó "nos sobran los motivos"; però la energia que gastem en aquests odis, primer, ens genera mala llet (que acava revertint sobre nosaltres mateixos), ens genera mala imatge, i sobre tot, ens enreda i no ens deixa créixer com podríem. La meva no vol ser una postura hippi de bon-rotllisme, però estic convençut que si animem en positiu, i no a la contra, guanyarem tranquilitat, i si tenim això, creixerem molt més, sobre tot entre els nens petits que no acaben d´entendre bé totes aquestes rancúnies. Si veuen precisament que ser perico és no anar contra res, més enllà del rival de cada diumenge, molts nens, farts de la presió mediàtica dels altres (que n´hi han bastants que estan farts) es decantaran cap a l´Espanyol.
 
   
  eltorero
Data: 27/05/2007 00:00
Aderan,tenías un abuelo que sabía muy bien lo que decía....yo nunca me podré callar el sentimiento que me produce la afición cule.Me dá la sensación que aquí,en Cataluña,nuestra tierra,tanto las instituciones como los medios,nos estén perdonando la vida....Como si ser del español fuese algo prohibido,que solo se pueda ser del farsa,estoy cansado de esto!! por eso siempre canto........P.U.T.A BARSA P.U.T.A BARSA MUERETEEEEEEEEEEEEE!!!!!!
 
   
  cerillita
Data: 27/05/2007 00:00
...i ara abans que els filomerengues surtin defensant el gran cavaller que es valdano, estudios, etc...dir que per a mi es gilip...entre altres moltes coses perque va dir respecte al joc del Liverpool de Benitez que a Anfield posaves una merda punxada en un pal (sic) al mig del camp i els aficionats ho celebraven igual...
 
   
  jordi mataró
Data: 27/05/2007 00:00
Totalmente de acuerdo socirep,se puede ganar o perder pero hay que echar LOS HUEVOS encima del campo.Hay que morder!!
 
   
  SEMOFANDELSOCIO
Data: 27/05/2007 00:00
l´any passat ala penultima jornada tot els fills de ******** de socis cules cridant a segunda a segunda i fent la ola. aquesta ny tenim la oportunitat de que la historia , ens torni ,un favor. m 90 0-0 i gol de tamudo. jo espero estar al orinal , doncs ja tinc el antidot preparat , pero si guanyem.................mare meva
 
   
  cerillita
Data: 27/05/2007 00:00
..molt bon article sr via, afegire altre gran frase sobre el mon del futbol, la va dir el gilip...de valdano pero aquet cop va estar encertat, va dir que el futbol ere el la cosa mes important de les coses menys importants...em sembla una de les millors definicions mai fetes...
 
   
  tamido
Data: 27/05/2007 00:00
aderan, al gran via y al resto de nosotros nunca nos callaran. siempre seremos como un grano en su perro culo, luchando por pervivir, reclamando nuestros derechos en esta catalunya deportivamente nazi. es igual todo lo que hagan, nosotros seguiremos estaremos ahi, como siempre, fieles a unos colores que nunca han sido grandes por ganar titulos, pero si lo han sido por ese pedazo de corazpn que los alimenta
 
   
  socirep
Data: 27/05/2007 00:00
si los jugadores no salen "con el cuchillo entre los dientes"contra el fcb.barcelona,mi decepcion sera enorme...yo no les pido ganar,les pido toda la entrega posible...QUE NO OLVIDEN,los canticos del año pasado,hay que ponerles en su sitio..
 
   
  Aderan
Data: 27/05/2007 00:00
Enhorabuena por su articulo, Sr. Via. Discrepo, sin embargo, en que nuestra perdicion llegue con ese abrazo fraternal con la culerada. Tengo grandes dificultades para ver la diferencia entre abrazarme a un cule e inyectarme heroina. Tanto me atrae lo uno como lo otro, y mas bien pienso que nuestro fin ocurria mucho antes de tal abrazo, en un momento previo: cuando hayamos enmudecido. Mi abuelo paterno (patriota Perico ya en 1926 y que dejo a mi padre en herencia una fotografia autografiada de Ricardo Saprissa) solia decirme que nuestro fin es nuestro silencio, porque el silencio es caracteristica comun de todos los cadaveres. Nunca pude ver a ciencia cierta el significado de semejante sentencia, pero ahora lo entiendo perfectamente, y levanto esta copa de brandy y brindo por ti, abuelo, donde quiera que estes. Y brindo tambien por usted, Sr. Via, por hacerme ver lo que mi abuelo intentaba explicarme: el hecho de que nuestro honor esta apoyado en el talento y el intelecto de personas como Usted. Y que el dia que nuestra voz sea silenciada, el dia que gente como Usted sea callada, a esa hora exactamente, habremos quemado nuestra ultima bandera. Y los cules vendran a perdonarnos, abrazarnos y apestarnos... Enhorabuena de nuevo, Francesc. Extraordinaria columna. Molt cordialment.
 
   
  eltorero
Data: 27/05/2007 00:00
Cada vez que se habla del farsa hay gente que se pone ha criticar al madrid,por que les pica tanto al un sector de esta WEB que insultemos a nuestro gran enemigo...EL P.U.T.O FARSA????
 
   
  oscarblue
Data: 27/05/2007 00:00
si le quitamos la liga al equipucho este y ganamos en el orinal, quizas consiga olvidarme un rato del ESPECTACULAR, UNICO, INCREIBLE, EL MAS GRANDE, HUMILLANTE, VERGONZOSO, MOSQUEO QUE TENGO POR HAVERME DEJADO A MI Y UN MONTON DE PERICOS MAS EN BARCELONA EN LA FINAL DONDE EL ESPAÑOL IVA A SER Y ESTOY SEGURO DE ELLO EL CAMPEON DE LA UEFA, aunque solo se me quitara por un rato. Solo los pericos de verdad pueden entenderme, los que nos quedemos aqui lo necesitamos como el aire que respiramos, para empezar a levantar un poco la cabeza. ANIMO VALVERDE, LUCHAD A MORIR POR NOSOTROS, humildemente os lo pido porfavor ganar.
 
   
  aston martin
Data: 26/05/2007 00:00
bueno,del otro lado de la diagonal también llegaron kubala, pichi alonso,roger o de la peña...estos lo hicieron o lo hacen aún muy bien.
 
   
  Minardi40
Data: 26/05/2007 00:00
Una cosa es el deseo que tenemos todos de que el RCDEspanyol siempre gane, sean los otros, sean los merengues, porque son las dos victorias que dejan mejor el cuerpo...dicho esto, el trato recibido de uno y otro equipo no tiene nada que ver, pero de "filiales" nada.
 
   
  Manigüero
Data: 26/05/2007 00:00
Aunque no es mi deseo polemizar con gente que pueda sentirse igual o más perica que yo, aunque de menor edad, sí quiero finalizar este tema tras enterarme de las respuestas de Tribunero, Caszely el Gerente y Fata Morgana a opinión (escatológicamente hablando) de culés y madridistas. Estoy de acuerdo con todos ellos en lo de la prepotencia que ambos clubs emanan en este actual futbol tridimensionado económicamente que nos toca vivir;también en lo de olvidarnos de los cánticos de "******** Barca" salvo el día que nos visiten. Pero no quiero privarme de recordarles a todos cuantos como ellos piensan, que la historia perica no puede ni debe olvidar que jugadores de la calidad y prestigio como DiStéfano, Rial, Borja, Verdugo, De Felipe,Marañón, Losada, Gay nos llegaron desde el Bernabeu, unos libres y otros cedidos o traspasados en buenísimas condiciones o repescados como el caso de Roberto Martínez. Y todos ellos con unas excelentes campañas en blanquiazul. ¿Puede decirse lo mismo del trato recibido de la otra mierda teñida en azulgrana? Creo que vale la pena meditarlo un poco mis queridos amigos, pericos como yo por encima de todo.
 
   
  caszely el gerente
Data: 26/05/2007 00:00
Manigúero,no souy tan joven tengo 45, no me gusta nada ir a Monjuïc cuando nos visita el madrid, y aguantar la chulería de los merengues que se creen superiores y con derecho a pernada, porque según ellos juegan con el filial, esto me toca los h... bastante, y si no nos cantan a segunda es porque estan lejos. Creo que no me lo tengo que hacer mirar.
 
   
  javitoperico
Data: 26/05/2007 00:00
es la primera vez que opino,simplemente decirle a Francesc que el articulo es de diez.ole!
 
   
  Tribunero
Data: 26/05/2007 00:00
Maniguero, haztelo mirar tu. Desde luego, prefiero que me traten como al gran hijo de p.uta a eliminar (importancia), que me miren con misericordia como al pobre de la familia que ha salido tonto y le puedo mangonear la cartera cuando quiero. Y si, merengues y cules, la misma mierda es. No nos han hecho nunca ningun favor ninguno de los 2. Y te digo yo que no es cosa de la edad. A mi los merenguepericos me sobran, porque son mas merengues que pericos.
 
   
  socirep
Data: 26/05/2007 00:00
los merengues son iguales que los cules que os quede claro es la misma soberbia y prepotencia...no nos cantan a segunda,pero nos llaman filial,que es peor...butifarra para merengues y cules...
 
   
  socirep
Data: 26/05/2007 00:00
no se me olvida ver sarria lleno de merengues vacilandonos en nuestra propia casa...
 
   
  fata morgana
Data: 26/05/2007 00:00
els merengues no ens matxaquen tant com els culés perquè estan lluny. Jo no oblido, com ha dit algú, Sarria ple de merengues vacilant (inclus algun dia a Montjuic). Sí que són la mateixa cosa, són la prepotència del poder. Si no ens canten a segona a segona és perquè creuen que tenen un camp amic o filiar a primera i perquè som rivals del seu enemic principal, no per res més. I molt d´acord amb Perik@s i Perikopower
 
   
  Manigüero
Data: 25/05/2007 00:00
Ah...me olvidaba, estoy de acuerdo y en algunos casos comparto muchas de las opiniones vertidas tras el extraordinario artículo de Via, sobre ese tema de que existen bastantes cules que son la excepción de la regla, pero donde no acepto ni aceptaré jamás, es lo expuesto por Caszely Gerente. Eso de que merengues y culés la misma mierda es, puede colar entre las jóvenes generaciones de pericos, pero no entre quienes peinamos canas. En el viejo Chamartín o en el Bernabeu, jamás de los jamases se nos ha humillado con los canticos de "A Segunda, a Segunda" como los tantas veces escuchados en el "Orinal". Para el Real, somo rivales, para el otro, el odiado enemigo que quieren ver desaparecer.Caszely, háztelo mirar.
 
   
  Sticksea
Data: 25/05/2007 00:00
Si podeu mireu: http://www.youtube.com/watch?v=-3yhr0LsiBc Enjoy!
 
   
  Manelet Pujada
Data: 25/05/2007 00:00
Sticksea, ets conscient de que l´enllaç que adjuntes només hi surten els de l´"Hora Chanante", "cantant" una cançó amb un títol aquí irreproduïble? Potser el que ens volies ensenyar era una altra cosa... ("... and the lights all went out in Massachusetts..."). VL´E!
 
   
  caszely el gerente
Data: 25/05/2007 00:00
fran, en lloc del madrid el sevilla si us plau!!! merengues i cules la misma m ...es
 
   
  Steve Wuttke
Data: 25/05/2007 00:00
Sticksea té raó: ¡hay que decirlo más! (I sense mirar l´enllaç, eh, que em molen aquests frikis)
 
   
  Màgic Jordi
Data: 25/05/2007 00:00
Fran, no m´has entés, o m´he explicat malament. jo estic desitjant guanyar a l´orinal i fotre´ls- hi la lliga enlaire als culés. La resta miraré d´explicar-ho en un altre moment amb més claredat. SALUT I ESPANYOL !!
 
   
  davidgerboles
Data: 25/05/2007 00:00
Nuevo blog perico VISITADLO y dejad vuestro comentarios.... Gracias pericos!!!! http://sentimientoperico.blogspot.com
 
   
  Manigüero
Data: 25/05/2007 00:00
Respecto a ese aviso para los pericos sobre esa tienda de "catering", SEMON" de la Plaza Gregorio Taumaturgo, quiero añadir otra cercana sucursal, sita en Capitán Arenas esquina Manila, donde por cierto, eran buenos clientes Roberto Martínez y José María, cuando estos vivían en dicha calle tan cercana a nuestro Sarriá. Un barrio donde viven muchos pericos. Bueno sería que todos estos pericos no volvieran a pisar NUNCA MAIS dicho establecimiento. A semejante gentuza ni agua.
 
   
  PERIK@S
Data: 25/05/2007 00:00
Per poder creixer com a club, hem de creixer com afició. M´explico: al igual que els culers i el seu entorn tenen madrididitis, tot el dia pendents del que fan a Madrid. Nosaltres patim culeritis, no m´agraden els cantics contra el Barça ni contra TV3. A menys que hi siguin presents. Sabeu que en tota la lliga només ens han retransmes 1 partit de lliga a casa i contra el Barça? M´estimo molt més animar al nostre equip i ewstar pendent del que fem nosaltres. Com està practicament confirmat que el Nàstic baixara a 2ª, seria el moment de cedir-li algun jugador, per tal de que tingui minuts i tenir bones relacions amb equips catalans. Tant de bo Terrassa, Hospi o Badalona pujin a 2ª.
 
   
  blanc i blau light district
Data: 24/05/2007 00:00
Si en vez de ser el espanyol hubiera sido el alaves ( x decir uno ) quien hubiera jugado como nosotros, y seguro que la mayoria de cules ya se hubieran cambiado de camiseta, envidia de entrega i de aficion...A jo_derles la liga!!!
 
   
  Anton Piru Lero
Data: 24/05/2007 00:00
El tema de Stoikov también ha estado bien escogido. Más que por él, que creo que es torpe y un poco tonto, pero no mala persona, me gusta que pierda por los burros aficionados celtiñas que subieron al altar al búlgaro y enviaron al infierno al honrado entrenador celeste. Y por los periodistas culés del Sport y MD que pensaban que ya tenian una beta para sus "periódicos". Si llega a triunfar, ya tenían el orden de prioridad marcado : Barça, Madrid, Celta, Espanyol.Que se j...
 
   
  PerikoPower
Data: 24/05/2007 00:00
Més sobre el barsa. El tan parlat tema de l´enamorament de l´Espanyol a Glasgow, el que va atraure gent va ser l´esforç de l´equip i la comunió amb l´afició. Imagino que la gent que no es de cap equip no se sentirá atreta per una afició on si no dius animalades dels culés es que ets gilipolles ¿o era bona fe? Rivalitat sí, sens dubte, i si perden la lliga pitjor per ells, però segueixo preferint els guanys del meu equip a les perdues dels dels altres. Cantar pu.ta barsa el dia del barsa ok, el reste de l´any es fer-li més el joc als cretins, es el que desitja que fem l´sport i EMD per exemple, així poden seguir dient les seves bajanades.
 
   
  Anton Piru Lero
Data: 24/05/2007 00:00
Me ha gustado mucho la frase del entrenador escocés. Pero el fútbol tiene una ventaja sobre las cosas importantes de la vida. Y es que cada domingo hay fútbol, y una trsiteza te la borra rápidamente una alegría. Este artículo es una exaltación y una excitación al pensamiento perico.Por tanto es lógico que se aplauda entusiasticamente al Sr. Via. Yo al Sostres ni lo leo,en consecuencia no creo que valga la pena hablar de él. A mi no me gusta lo de pta. TV3 ni los cánticos en contra del Bar$a. Pero me encanta la curva y la canticos y la animación en Glasgow fué realmente espectacular. Y esto no se consigue, supongo, si no hay esta carga de de batalla en nuestra gente.Sobretodo en los jóvenes.
 
   
  fata morgana
Data: 24/05/2007 00:00
Sobre el Sostres: fa anys que el llegeixo a l´Avui, i és un provocador nat. Parlant tant d´ell només li fem un favor. El millor que podem fer és ignorar-lo, és el que més mal li farà. No entreu en la provocació
 
   
  fata morgana
Data: 24/05/2007 00:00
Sobre el Barça: com en el cas del Sostres, també en parlem massa, i no m´agrada. No pot ser que els altres ens ocupin tant de temps, és temps que perdem en el nostre propi creixement. Tinc ganes d´anar al camp i no sentir més la cançoneta p.... barsa cada dia, vull animar en positiu al meu equip. Sembla que tinguem un complexe per superar. Prou, fem el nostre camí, que es presenta molt maco, sense mirar el camí dels altres.
 
   
  17pacheta
Data: 24/05/2007 00:00
a ver si este año se da la vuelta a la tortilla y les podemos cantar eso de SE VA,SE VA, SE VA, LA LIGA, SE VA... animo a los jugadores, y a recuperarse, los vamos a hundir en la miseria
 
   
  17pacheta
Data: 24/05/2007 00:00
ah se me olvidaba, para quien quiera evitar agrandarle la herencia al Sr. Sostres, que sepa que su familia es la propietaria de una
 
   
  17pacheta
Data: 24/05/2007 00:00
prestigiosa empresa de catering sita en la calle S. Gregori Taumaturg que empieza por Se y acaba por Mon. No vaya a ser que entre un perico y se eche a perder el cava o el salmon
 
   
  rumorequimico
Data: 24/05/2007 00:00
Ya sé que no pinta nada este post porque no va relacionada con ninguna noticia pero... He vuelto a mirar la UEFA team coefficients y seguimos siendo los líderes. http://www.xs4all.nl/~kassiesa/bert/uefa/data/meth od3/tcoef2007.html Si estos datos no nos ayudan para conseguir el ´wild card´ qué datos van a tener en cuenta para invitar a alguien a una competición europea. Equipo invicto en toda la UEFA (algo jamás ocurrido). Y aun se lo están pensando??? Esperemos que la mafia no meta las narices!
 
   
  keeble25
Data: 24/05/2007 00:00
L´altre dia passejava pel "mercadillo" del meu poble i em va cridar la atenció una paradeta on es venien òrgans, sí sí, òrgans humans, hi havia de tot: fetges, budells, cervells, pàncrees... de sobte em va sorprendre l´elevat preu d´un dels cervells que tenien tan ben mantinguts i li vaig preguntar a l´homa: i aquest? com és que és tan car? si costa 30 vegades més que la resta. L´home em va somriure i em va dir: sí, és molt car, però perquè està totalment nou, no s´ha estrenat encara, és el cervell del "senyor" Sostres. En fin, molt bon article Francesc, dels millors que he llegit.
 
   
  maferre
Data: 24/05/2007 00:00
hola a todos!!.este es mi primer post y se lo dedico a señor??? Sostres Menudo pedazo de ****...A ver si alguien puede publicar su correo,blog o forma de contacto para decirle de forma educada,no como el escribe,lo que pensamos muchos sobre sus declaraciones sobre nuestra entidad centenaria..ya q el club no toma mendidas legales.Un saludo a tos!! Sempre pericos!!
 
   
  XaviPB
Data: 24/05/2007 00:00
Francesc, ahir vaig proposar de co·locar un post a la columna de la dreta per a que la gent donés adreces de vídeos i fotos de la final de Glasgow. Repeteixo el post per si no l´heu llegit a POL. Gràcies per tot! POL crea addicció!
 
   
  fran
Data: 24/05/2007 00:00
Ser intel.ligents? Fer alló q mes ens convé pel futur? jajajajajajajajajajaja guanyarlis al Nou Camp i donar-li la lliga al madrid , aixó hem de fer.
 
   
  Chimo Bayo
Data: 24/05/2007 00:00
Excelente artíciulo de arriba a abajo. A los "amigables" cules yo les digo que si , que gracias , que les esperamos la penultima jornada en su campo para explicarles lo que les queremos. Del Sostres , pues lo que dices , me siento de p u t a madre a ver lo lejos que estoy de ese tipo , algo estamos haciendo bien. Del troglodita del Celta , pues van a tener lo que se merecen los clubes que contatan a ineptos ( vease tambien el ultimo de la tabla). Y del escrito final , que puedo decir...Jonatas me hizo sentir algo inexplicable...
 
   
  tamido
Data: 24/05/2007 00:00
jejeje, yo, como todos vosotros, en el curro estoy rodeado de culés, los hay mas y menos antiespañolistas, algunos a los que se la soplamos simplemente como pueda hacerlo el Betis o el Depor y otros que nos tienen una cierta simpatia. Muchos me han felicitado por el partidazo epico que le regalamos al futbol y algunos me consta que se entristecieron por que no pudimos conquistar el titulo (despues de la expulsion de Moi aquello pasó a ser lo de David contra Goliat, y el ser humano, hasta el culé, tiende a alinearse con David). Por supuesto que se lo he agradecido, pero con la coletilla final siempre: "ahora, para completar la temporada, solo nos quedaria ganar en vuestro campo para conseguir otro hito historico esta temporada, que ya toca". lo de joderles la liga en favor del madriz, lo pienso, pero no lo digo, que eso ya les sonaria a mala baba y aun me retirarian la felicitacion, jejejeje
 
   
  JANFRI
Data: 24/05/2007 00:00
jugadores, esta temporada todavía falta jugar una final.
 
   
  Minardi40
Data: 24/05/2007 00:00
Vale, aceptamos sus felicitaciones para el Trivial,pero...en la jornada 37. ..DESPERTA FERRO!!!!!! es asi desde hace 107 años y asi debemos seguir, que pericos somos y en la 37 nos encontramos.
 
   
  Màgic Jordi
Data: 24/05/2007 00:00
Articles com aquest van ... directe a la vena, en forma d´adrenalina pura i dura. Del Sostres està tot dit, i algun dia potser també estarà fet ... amb alguna bofetada que es guanyarà el paio aquest. Del tema Stoitxkov, ara és fàcil dir-ho, però us assguro que quan el van contractar vaig visualitzar el que ara veig, un equip derrotat i enfonsat, i ell treient pilotes fora al MD, amb el vist-i-plau dels mateixos mitjans que li van dedicar portades senceres quan va fitxar pel Celta. El tema dels infarts vaig viure el tema igual que tu Francesc, però amb les reaccions de la gent propera al lloc semblava clar que la cosa no havia anat a majors. I sobre la culerada, en aquest tema no coincideixo del tot amb tú, tinc els mateixos sentiments que la majoria de vosaltres, però entenc que hem de ser inteligents i fer allò que més ens conve pel nostre futur, i no per força a de ser el que ens deixa més a gust, espero explicar-ho en una col.laboració ben aviat per tal d´exposar raonadament els meus arguments per no caure en una mena de "yihadisme" que no ens ajudarà a ser si volem arribar a ser. SALUT I ESPANYOL !!!
 
   
  rumorequimico
Data: 24/05/2007 00:00
Próxima parada: El Orinal!! Propera parada: L´Orinal!! Espero que desde todos los medios pericos (sobretodo éste) y desde toda la plantilla perica se empiece a calentar el derbi. Hay que empezar a calentar el asunto! Que no vuelva a decir Camacho que... yampezamos a relajar! yampezamos a joder! VAMOS A POR VOSOTROS!!!!
 
   
  copadosmil
Data: 24/05/2007 00:00
No podemos seguir sumergidos en una permanente amargura por lo de Glasgow y una de las soluciones para ir levantando los ánimos son tus artículos, Francesc. A mí personalmente me enchufan una buena dosis de optimismo. En cuanto al tema del charcutero, tan solo quiero mencionar un par de cositas. ¿Os suena de algo un tal Manel Trallero? ¿y un tal Xavi Bosch?. Pues bien, estos dos eran de la misma calaña, siempre odiando al Espanyol y a los pericos en sus artículos. Y digo eran porque al Trallero se lo cepillaron de la Vanguardia por un articulillo injurioso contra nosotros y al Bosch también lo pusieron de patitas en la calle a raíz de otro artículo publicado en el Avui después de jugar contra el Madrid hará cosa de cinco ó seis años. Precisamente fué otro periodista perico, creo que David Castillo, el que inició una campaña para que lo echaran a la pta calle y tuvo su efecto inmediato. Por lo menos ahora estos dos se comportan bastante bien con nosotros, por lo menos no nos insultan.
 
   
  californiaperika
Data: 24/05/2007 00:00
Per cert, el Barça B a tercera, jajaja. On està ara el famós futbol base del Barça?
 
   
  rumorequimico
Data: 24/05/2007 00:00
Yo estoy de acuerdo en que por muchas felicitaciones que nos dieron los culés no nos vamos a bajar ni muchisimo menos los pantalones en el orinal. Nosotros no somos los que se van a cagar. Por otra parte, reconocer que me gustó recibir llamadas de amigos culés por la gesta de la final. Para mi, 1º son amigos y luego son cules. Tengo amigos culés, pero no imbéciles. Saben perfectamente que me voy a alegrar muchísimo si les j.odemos la liga. Y lo aceptan sin más. Lo que me lleva a la conclusión de que... no nos felicitaron por sentir la pasión blanquiazul, sino por regalarles unos de los mejores partidos que van a llegar a ver. Permíteme la licencia Francesc de decir que existe una raza culé (en peligro de extinción) que le hubiera gustado ver al espanyol levantando la copa. Creo que el odio perico hacia el Farsa es mucho más acentuado que a la inversa. Pero no es odio por odio... sino que las circunstancias han surtido efecto. Y no son pocos los hechos que me llevan a odiar al Farsa. Hay una lista interminable. Ahora mismo, la que más me escuece es la de la temporada pasada en el orinal... ZABALETA HARÁ JUSTICIA!! GRANDE ZABALETA!!
 
   
  Pep Perico
Data: 24/05/2007 00:00
Ostres, i pensar que en vaig creuar al abort aquest i entre que dubtes si era o no era i si valia la pena, s´en va escapar, pero de veritat que vaig estar pensant en lo de mastegot molt seriosament, poder millor no contaminarse les mans amb una cosa tant llefiscosa, quin fastic. I referent a lo dels cules es mes de lo mateix, son tots una colla de hipocrites, si perdem, duran una setmana serem els tontets de torn i encara s´en fotran i si guanyem els hi sortira tot el odi que realment ens tenen i ens posaran a parir a tot arreu, dons esta clar que molt millor lo segon, i que els hi donguin pel cul a tots plegats, mitjans, seguidors, etc, ens estan machacan sempre, desde que tenim us de rao, dons per una vegada que tenim la ocasio de putejarlos de veritat, s´ha d´aprofitar, esperem que els jugadors ho tinguin molt clar i vagin a tope. Francesc, el article es una pasada, moltes felicitats.
 
   
  Sorru
Data: 24/05/2007 00:00
Bravo Francesc !!!
 
   
  Minardi40
Data: 24/05/2007 00:00
Pues "Suer" no se que decirte... ja, ja, ja, ja, ja... si los dos sois Scorpio ¡tela marinera!... ¿y los dos pericos?...yo consultaria con el "Reverendo"...bona matinada.
 
   
  socirep
Data: 24/05/2007 00:00
espero que se dejen la piel en el "nou camp",y nos "venguemos"de la humillacion del año pasado...que nos iba el descenso,ahora lo tenemos de cine(no nos hacen falta puntos)que salgan a disfrutar...y a por ellos...
 
   
  rumorequimico
Data: 24/05/2007 00:00
jajaja! Cojonuda la columna del Triste Estoico. Que manera de llorar por favor. Esta es la gente que ha pasado por el Farsa. No sabe qué son los valores este tio. Dicen que la mejor manera para ensalzar tu persona en la sociedad es tirar mierda sobre los demás... y triste estoico lo cumple a la perfección. Al Orinal a que se va señores?? Se va a lo que se va! OS VAIS A CAGAR (e incluso a eterar)!!!!
 
   
  cusinier
Data: 23/05/2007 00:00
ah! Sres. Al cole, genial la definición de culé
 
   
  maury24
Data: 23/05/2007 00:00
Sr. Via molt bé una altra vegada però s´ ha deixat a manu Sánchez, si el d´ Antena 3. Quin fastic d´ individu. I l´ altre per que no sé co mes diu..
 
   
  Rui Quim
Data: 23/05/2007 00:00
Mire, el senyor del que parles també el vaig veure pujant les escales i el vam seguir amb la mirada i increpant als Stewards perquè anessin més ràpids; però sembla ser que és va anant trobant millor.
 
   
  bufanda
Data: 23/05/2007 00:00
un article impressionant!! Felicitats un altre cop, Mestre Via.
 
   
  Sres. al Cole
Data: 23/05/2007 00:00
"Cosero" : "El culé es un autómata que se aferra como sucedáneo a la sociedad, a las convenciones, al que dirán y a toda clase de asociaciones, porque no sabe que hacer con su libertad y porque no sabe vivir fuera del rebaño"..... Sic. Sres. al Cole
 
   
  roger_de_lluria
Data: 23/05/2007 00:00
el madrid es el rival de ellos ,nosotros el ENEMIGO.
 
   
  veva
Data: 23/05/2007 00:00
El mío vió la luz hace ya muchos años.
 
   
  perikita01
Data: 23/05/2007 00:00
la ignorancia es el millor insult. Es una frase que utilitzo sempre que em toquen allo que no sona. Es questio de passar i estimar els nostres colors. Que dius que què? que van fotre 6? qui? com? quan? aps! no ho sabia...!
 
   
  Olotina
Data: 23/05/2007 00:00
jajaja perikita, molt bo.
 
   
  cusinier
Data: 23/05/2007 00:00
Hola a todos, han quitado el comentario del Techos y han puesto una queja de un socio periko, hay dos capullos uno yamado jordi y otro bernat que se estan esplayando, yo les e dejado un mensajito,creo que deberiamos apoyar a nuestro hermano periko
 
   
  joroi el perico
Data: 23/05/2007 00:00
Aston, convertir un perico en cule???? Aixo es antinatural!!! Tingui en compte que som el següent esglaó evolutiu! :)
 
   
  pericon_bcn
Data: 23/05/2007 00:00
grande!
 
   
  Armand Llauradó
Data: 23/05/2007 00:00
Bona, Joroi! :-). <p>Olotina, Vev